Monday, October 22, 2007

My Arsenal

hai...
aku nak la citer skit tentang bola sepak. aku salah sorang peminat ola sepak and ofcaoz aku juga pemain bola satu ketika dule yek. kalau kat dunia ni mcam2 ader tentang bola dari celik jer mata sampai la tutup ni kn kn world cup tu lah.. Kat malaysia x banyak citer nyer juga, liga malaysia sehinggalah liga primera. tapi aku x lah braper minat dengan player orang kiter ni klu nak men jer misti nak minta duit lebih bru leh men dengan bagus,tu pendapat aku la kn. klu player luar tengok je lah duit jangan cakap la sentiaser masyuk la kata kn. ha! ni yang bes nak share dengan korang team yang aku minat kat europe tu ARSENAL la haha... korang plak camner?
aku minat team ni sejak kecik lagi maser tu thun tiga la klu x silap...
sebab per ek?? bagus ker ?? haha memang bgus la! Klu x tak la akuminat camni giler huhu.. tgok jelah player diorang yang berkaliber and young lagi kan kn, aku minat giler degan si v Persi tu, klu men jagan citer la sampai esok pun x bes pyer. Best left foot plyer in the team !!! Fabregas, rosecky, hleb, clichy and ramai lagi ler. yamg bes nyer diorang ni coz scor las mint in d match kadang- kadang tu berbulu gak tgok klu men bosan kn, tapi mesti meyirap darah seseorang tu klu kiter orang menang last minit cam selalu tu,huahua...
las week this team will win down the boltan in 2 neayl huhu kecian kan kn
dis week plak lawan ngan si Bernitaz pyer team kat awey la plak huhu leh menag rase2 nyer kn? tau pyer lah haha x cyer tengok jer lah saper yang nagis huhu klu leh menang 3 0 kan lagi bgus dapat gak kekalkan kedudukan diatas tagga liga dengan selesa so korang jagan luper minggu depan yek haha gO Arsenal Goal
ok la bro gua nak caw...
thanx dat all huh!!!
wasalam

No comments: