Wednesday, November 14, 2007

Habies puN

Alhamdulilah....

tu la yang dapat aku katakan
sepanjang 3minggu lebih dengan penuh kesabaran
dapat juga aku mengkomlitekan final exam
walaupun beberapa dugaan yang ada harus jua ditempuhi dengan rase confermnye..ye ke??
paper dah abes apa nak buat??
hehehe tah la aku pun xtau....
paper dah setel pasni cuti sem dalam sebulan lebih... apa ko nak buat ek??
igat nak kejer kalau ada la kat hotel tu, tu pun kalau bosh aku panggil la
kalau tak tanam jer angur kat belakang umah tu,wey bleh idup ker???hahaha
kire menganggur la sengal!!!
kalau dapat keje ok la skit kewangan aku tax payah ler nak menyusahkan mak bapak aku betul x???
emmm nak xnak aku ni dah la xbleh dok diam jalan je keje kalau x hadap kat uma kat mne lagi kan kan heheh paham2 je r
oh ye gak ade projek PMD kene cari la pulak... tak ke apa PMD tu?? Perdana Menteri Dalaman ???hahah
paleotak ko! ! PMD tu adalah sejenis Program Mini Diploma hehe tu r x tau tanyer
kene buat sorang2 tu pun kalau jadi baru dapat markah A sapa xnak A oi! ! !
nak cari apa ek ?? tengok la dulu camner nak cari nanti
oriet sampai dicine jer la tuk arini
ok wa caw dulu
adiosss

No comments: